מתחמי עבודה משותפים

מתחמי עבודה ומשרדים משותפים –  מכילים את כל האבזור הדרוש כך שלך נשאר רק לעבוד עבור העסק שלך!

גלריה – מתחם העבודה המשותף שלנו

הדור הבא של המשרדים – מתחמי עבודה משותפים

אם עדיין לא שמעתם עליהם, זה הזמן להכיר – חללי עבודה משותפים (Coworking Spaces) הם הדור הבא של צורת העבודה המשרדית. מדובר בסביבת עבודה בה יכולים להתאסף אנשים בודדים או קבוצות קטנות לשם ביצוע פעילותם העסקית. הלקוח (כאמור, אדם בודד או חברה קטנה) שוכר מרחב עבודה מהחברה המפעילה את אותו מתחם עבודה משותף, ומקבל תמורת התשלום תנאי עבודה נוחים וסביבת עבודה דינאמית, עם אפשרות ליצירת קשרים חברתיים, קהילתיים ועסקיים. בארץ קיימים כיום מגוון מתחמי עבודה משותפים, כך שכדאי להכיר את היתרונות שאלו יכולים להציע עבורכם.

פניות מקסימלית למשימות ולמטרות שלכם

אחד היתרונות המרכזיים בעבודה בתצורה של חללי עבודה משותפים הנה הפניות שאלו מספקים עבור תושביהם. החברה המפעילה את המתחם אחראית לכל התשתית והתחזוקה הנדרשת לשם שהייה במשרד – משכר הדירה עבור הנדל"ן, ציוד המחשבים ותשתית האינטרנט, דרך דאגה לתשתיות המים והחשמל, אספקת ציוד משרדי הכרחי דוגמת מדפסות ומכונות צילום, וכלה בציוד נלווה כמו מכונות קפה, כסאות בר ומקררים. כל אלו יכולים להפוך את השהות בסביבת אותם חללי עבודה לנעימה ופרודוקטיבית יותר. באופן זה, העובדים יכולים להתפנות באופן מלא לעיסוק במשימות ובמטרות שלהם, ולהסיר דאגות אלו מעל ראשם.

עבור מי מתאימה עבודה במשרדים משותפים?

עבודה בתצורה של חללי עבודה משותפים היא בחירה אשר נתונה להעדפות האישיות של כל אחד ואחת מאיתנו. מהיכרות עצמית, חלקנו יודעים כי התפוקה המקסימלית שלנו מתבצעת כאשר אנחנו עובדים מהבית, בשקט ובסביבה הנוחה והמוכרת לנו. לעומת זאת, אחרים מרגישים כי הם חייבים סביבה משרדית וחברה של עובדים נוספים כדי להצליח להתרכז, לחשוב או להעלות רעיונות יצירתיים. חללי עבודה משותפים מתאימים למי שמרגישים כי יוכלו להפיק תועלת משהייה בסביבת עבודה כזו כגון: שיתופי פעולה עסקיים, הפקת אירועים עסקיים ויצירת רשת חברתית-עסקית . באשר למאפייני העיסוק של העובדים במקום, מתחם עבודה משותף יכול להתאים עבור עובדים עצמאיים ופרילנסרים, יזמים, חברות סטרט-אפ קטנות בתחילת דרכן, קבוצות עבודה משותפות וכן עובדים שכירים שמחפשים מרחב עבודה אלטרנטיבי מסיבה כזו או אחרת (שיפוץ במקום העבודה הקבוע למשל).

כיצד לבחור את מתחם העבודה המשותף הנכון עבורכם?

עולם העבודה במרחבים משותפים הולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם. ככל שיותר גופים וחברות בישראל מציעים חללי עבודה ומרחבים משותפים, כך קיימות יותר אפשרויות לבחור מתוכן את חלל העבודה הנכון עבורכם. בבואכם לבחור זאת, מומלץ לשים לב אל השיקולים הבאים. ראשית – כדאי לקפוץ לביקור קצר ולהתרשם מסביבת העבודה במקום. האם העיצוב נאה בעיניכם? האם השכנים למרחב העבודה שלכם עושים רושם נעים ומעניין? אילו אפשרויות נוספות מלבד מרחב העבודה הפרטי מציע אותו מתחם עבודה משותף (חדרי ישיבות, מטבחון מצויד בכל טוב וכו')? מעבר לכך, כדאי לקחת בחשבון שיקולים הנוגעים לתשלום ולנגישות – קלות ההגעה למקום, ההוצאה הנלווית על חנייה או על תחבורה ציבורית, וכמובן דמי השכירות.

למידע נוסף בנושא – מהם חללי עבודה משותפים

WORK – PLACE

ההודעה התקבלה בהצלחה

ניצור איתך קשר בהקדם

היי 👋, כאן אנחנו עונים מייד