משרדים להשכרה ברחובות פארק המדע

בעולם העסקי בו אדם מנהל עסק עצמאי או עובד מהבית הוא כנראה יתקל במושגים החדשים של מרחבי עבודה משותפים להשכרה או אופן ספייס. מה הם אותם מרחבי עבודה משותפים להשכרה? אלו משרדים להשכרה בהם בעל העסק/פרילנסר שוכר משרד אחד מתוך כמות מסוימת של משרדים אשר נמצאים במתחם אחד בעל מטבח מאובזר, שירותים ולעיתים גם חניה חינמית מסביב למתחם.  

משרדים להשכרה בפארק המדע רחובות – בעולם העסקי החדש

משרדים להשכרה אלו הינם טובים יותר ממשרדים להשכרה עליהם אנו רגילים לשמוע מכמה סיבות:

משרדים להשכרה ברפורמה החדשה שהומצאה על ידי הישראלי אדם ניומן מאפשרת לאדם השוכר את המשרד להתעסק רק בעבודתו ולא בתחזוקת המשרד.
רבים מאתנו חושבים שאם נשכיר משרד ונדאג להביא מחשב וקצת קפה וחלב אנחנו נהיה מסודרים, אבל זה לא נכון. משרדים להשכרה ברפורמה הישנה כוללים בתוכם חובות. חובות כגון ארנונה, מים, חשמל, ניקיון, שירותי הדפסה, אינטרנט וטלפון, חניה, הוצאות שוטפות של העסק כגון כיבוד למשרד, חלב, מכונת קפה ועוד אינספור אביזרים למשרד.

משרדים להשכרה ברפורמה החדשה של רחובות

משרדים להשכרה ברפורמה החדשה לעומת זאת נותנים לאדם שקט נפשי. בעל העסק העצמאי/ פרילנסר משכיר מבעל הנכס משרד אחד מתוך כל המשרדים במתחם, על המתחם הזה מוצב אדם אחראי- "מנהל מתחם" שדואג לשלם על הכל, לעשות את כל הסידורים. אותו "מנהל מתחם" דואג לכיבוד, לרמת ניקיון במקום, למענה בכל תחום שקשור למשרדים כך שבמידה ואחד השוכרים צריך משהו ואין לו זמן לדאוג לו, מנהל המתחם עומד שם לרשותו.

המשרדים ברפורמה הישנה הנם משרדים שאינם כוללים, לעיתים, מטבח או שירותים.
ברפורמה החדשה של משרדים להשכרה ברחובות תמיד תמצאו מטבח שמאובזר ומעוצב בטוב טעם ובשירותים נקיים שלא יביישו את העסק שלכם בפני הלקוחות שלכם ובפניכם.

אם כבר דיברנו על עיצוב אז רק ניתן מילה קטנה על המשרדים להשכרה לפי שיטת אדם ניומן. הדגש ברפורמה זו היא על עיצוב. כמה שיותר יפה, מגניב, איכותי, מקצועי, ועדכני, יותר טוב! שימו לב, בכל משרד להשכרה לפי הרפורמה החדשה תראו עיצוב מטריף ומשגע שיגרום לכם לתדהמה בשנייה הראשונה שבה תיכנסו למתחם.

במשרדים להשכרה הרגילים שעליהם אנו רגילים לשמוע העלויות שונות מהעלויות של המשרדים להשכרה ברפורמה החדשה. ברפורמה הישנה המשרדים הינם משרדים בעלי עלות השכרה גבוהה יחסית ללא התחשבות בהוצאות שוטפות, חנייה, הוצאות שאינן שוטפות כגון תיקונים. תארו לכם שכאשר יש לכם תקלה במשרד אתם גם צריכים לעיתים לעצור את כל העבודה בעקבות הגעת הטכנאי, גם צריכים להיות איתו ולהסביר לו על התקלה וגם לשלם לו על כל תיקון. ברפורמה החדשה בעל העסק משלם על כל העלויות וההוצאות השוטפות והלא שוטפות מבלי שהמחיר ישתנה בכל רגע ובעלות מאד נמוכה ביחס למה שהיה צריך לשלם אילו היה משכיר משרד פרטי, שבו גם אין תמיד שירותים ומטבח כפי שזכור לעיל.

WORK – PLACE

ההודעה התקבלה בהצלחה

ניצור איתך קשר בהקדם

היי 👋, כאן אנחנו עונים מייד