דגשים לעיצוב נכון של חללי עבודה משותפים

בשנים האחרונות, ניתן לראות שלא מעט חברות ובעלי עסקים בוחרים לעבוד בחללי עבודה משותפים. יש לכך לא מעט יתרונות בהם העלות המופחתת שיש לשלם על עבודה בחלל המשותף בהשוואה לשכירת משרד בבניין משרדים, הנוחות, השימוש במתקנים שיש בחלל העבודה המשותף שלרוב הוא חינמי או בעלות סמלית וכמו כן היכולת לצור עוד שיתופי פעולה ולהכיר חברות ועסקים נוספים. מעבר לכך, ניתן גם לראות שכל חלל עבודה מעוצב בטוב טעם ובקפידה ועל כך כמובן ממומנים מעצבים ואדריכלים. כל זאת על מנת לצור סביבה עבודה שיהיה נעים ונוח לעבוד בה. אז אי פעם תהיתם מה מסתתר מאחורי העיצוב ואיך הדברים נראים מאחורי הקלעים ועל מה חשוב להקפיד בעיצוב, המשיכו בקריאת המאמר.

התאמה למבנה משרד

ראשית, כאשר בעלי המקצוע מגיעים לעצב את חללי העבודה המשותפים, הם לוקחים בחשבון גם אזורי עבודה וכמו כן מקומות אחסון. והם גם מתחשבים משמעותית בנושא התאורה. חשוב מאוד שתהיה תאורה חזקה ואיכותית. יש חשיבות רבה להתאמת החלל לגודל המשרד הנמצא בו. יש לדאוג שהתכנון יהיה בצורה הכי טובה והכי נכונה. כלומר שיהיה ניתן להוציא ממנו את המקסימום. על מנת לעצב חלל עבודה משותף, יש להשתמש בתוכנת הדמיה ייעודית. באמצעות אותה התוכנה, ניתן להמחיש את השתלבות כל האלמנטים במבנה – כלומר גם בחלל המשותף עצמו המחולק לעמדות עבודה ומשרדים וגם במשרדים עצמם.

עיצוב שיוצר שיתוף

חללי עבודה נקראים חללים משותפים ולכן עליהם לצור מעין אינטראקציה בין כל העובדים בחלל. על האדריכל והמעצב, להקפיד לעצב את החלל כך שמצד אחד העובדים יוכלו להתרכז בעבודתם ומצד שני, יוכלו לשתף פעולה עם עמיתיהם לעבודה ואפילו עם עובדים שעובדים בחברות ועסקים אחרים. משום כך, העיצוב אינו פשוט כפי שכולם חושבים. על האדריכל והמעצב להפעיל לא מעט יצירתיות על מנת לצור אינטראקציה מסוג זה.

עיצוב אישי לכל עמדה

מלבד העיצוב של חלל העבודה המשותף, יש גם לדאוג לעיצוב האישי של כל עמדת עבודה. זו צריכה להכיל את כל מה שנדרש לכל עובד, על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד שהיא גם תהיה מרווחת, כך שהעבודה תבוצע בצורה נוחה.

איך לבחור חלל עבודה משותף?

מומלץ להגיע למקום ולהתרשם ממנו. לבדוק שהמשרד ועמדות העבודה אכן מתאימים לצרכים שלכם ושל העובדים שלכם. חשוב מאוד גם לבדוק עלויות ושירותים שניתנים בחינם או בעלות סמלית. אפשר גם לקרוא המלצות של אחרים. לאחר שקלול הנתונים, אפשר לבחור את המקום המתאים.

שורה תחתונה

אין ספק שכיום הדבר שהכי מומלץ לחברות ובעלי עסקים הוא בחירת חללי עבודה משותפים. הם מעוצבים בטוב טעם, הם נוחים וניתן להשתמש בהם ולחסוך לא מעט כסף על שכירות של משרד אישי.

 

WORK – PLACE

 

ההודעה התקבלה בהצלחה

ניצור איתך קשר בהקדם

היי 👋, כאן אנחנו עונים מייד